جدول تنظیمات کامل اپراتورهای ایرانی آریو، دی و اسپاد

 منوی شماره چهارده ( ستون شماره چهارده یا E ) :

 
 
روی هر یک از کنترل باکس ها یک عدد رله خروجی جهت اتصال به پرده هوا در نظر گرفته شده است . شما می توانید تعاریف جدیدی را برای این رله مشخص کنید . این تعاریف توسط نرم افزار و در منوی شماره چهارده به شرح زیر انتخاب می شوند :
 
اگر عدد انتخابی در این منو صفر / 0 باشد شما خروجی رله را غیر فعال کرده اید.
 
اگر عدد انتخابی در این منو یک / 1 باشد رله خروجی جهت استفاده در فرمان دادن به دستگاه پرده هوا ( Air Curtain ) تنظیم شده است .
 
اگر عدد انتخابی در این منو دو / 2 باشد هر زمان درب قفل شود رله عکس العمل نشان خواهد داد و تا زمانی که درب در حالت قفل قرار داشته باشد رله هم فرمان صادر خواهد کرد . ( فرمان دائمی ) .
 
اگر عدد انتخابی در این منو سه / 3 باشد هر زمان درب باز شود رله عکس العمل نشان خواهد داد و تا زمانی که درب در این حالت ( باز ) قرار داشته باشد رله هم فرمان صادر خواهد کرد . ( فرمان دائمی ) .
 
اگر عدد انتخابی در این منو چهار / 4 باشد هر زمان درب بسته شود رله عکس العمل نشان خواهد داد و تا زمانی که درب در این حالت ( بسته ) قرار داشته باشد رله هم فرمان صادر خواهد کرد . ( فرمان دائمی ) .
 
اگر عدد انتخابی در این منو پنج / 5 باشد تا زمانی که درب در حال باز شدن می باشد ( Opening ) رله عکس العمل نشان خواهد داد . ( فرمان دائمی ) .
 
اگر عدد انتخابی در این منو شش / 6 باشد تا زمانی که درب در حال بسته شدن می باشد ( Closing ) رله عکس العمل نشان خواهد داد . ( فرمان دائمی ) .
 
اگر عدد انتخابی در این منو هفت / 7 باشد هر زمان خطایی رخ داده باشد رله عکس العمل نشان خواهد داد و تا زمانی که درب در این حالت ( دارای خطای داخلی ) قرار داشته باشد رله هم فرمان صادر خواهد کرد . ( فرمان دائمی ) .
 
اعداد انتخابی هشت / 8 و نه / 9 رزرو شده است و اعداد ده ( A ) و یازده ( b ) بدون استفاده هستند .
 

منوی شماره یازده ( ستون شماره یازده b ) :

 
 این منو جهت موارد اختصاصی برای همکاران محترم در نظر گرفته شده است . ( رزرو شده جهت کاربردهای خاص / نرم افزارهای اختصاصی ) .
 
 

منوی شماره دوازده ( ستون شماره دوازده c ) :

جهت کاربردهای خاص روی کنترل بردهای جدید دو ورودی سخت افزاری ( دو پین ورودی ) در نظر گرفته شده است . شما می توانید با فرمان دادن به هر یک از این ورودی ها ( فعال شدن هر ورودی با زمین شدن آن صورت می گیرد ) بر اساس عدد تنظیم شده در منو یکی از انتخاب های زیر را انجام دهید . منوی شماره دوازده یا همان c مربوط به شرایط انتخاب شده برای ورودی شماره یک ( IN1 ) به شرح زیر می باشد :
 
اگر عدد انتخابی در این منو صفر / 0 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب هیچ تغیری نخواهد کرد و این ورودی غیر فعال شده است .
 
اگر عدد انتخابی در این منو یک / 1 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت قفل قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو دو / 2 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت یک طرفه قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو سه / 3 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت اتوماتیک قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو چهار / 4 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت زمستانی قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو پنج / 5 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت دائم باز قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو شش / 6 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت Emergency Open قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو هفت / 7 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN1 ) درب در حالت Emergency Close قرار خواهد گرفت .
 
اعداد انتخابی هشت / 8 و نه / 9 رزرو شده هستند و اعداد ده ( A ) و یازده ( b ) بدون استفاده هستند .
 
 

منوی شماره سیزده ( ستون شماره سیزده d ) :

جهت کاربردهای خاص روی کنترل بردهای جدید دو ورودی سخت افزاری ( دو پین ورودی ) در نظر گرفته شده است . شما می توانید با فرمان دادن به هر یک از این ورودی ها ( فعال شدن هر ورودی با زمین شدن آن صورت می گیرد ) بر اساس عدد تنظیم شده در منو یکی از انتخاب های زیر را انجام دهید . منوی شماره سیزده یا همان   مربوط به شرایط انتخاب شده برای ورودی شماره دو ( IN2 ) به شرح زیر می باشد :
 
اگر عدد انتخابی در این منو صفر / 0 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN2 ) درب هیچ تغیری نخواهد کرد و این ورودی غیر فعال شده است .
 
اگر عدد انتخابی در این منو یک / 1 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN2 ) درب در حالت Emergency Open قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو دو / 2 باشد ، با فرمان دادن به این پین ( IN2 ) درب در حالت Emergency Close قرار خواهد گرفت .
 
اگر عدد انتخابی در این منو سه / 3 باشد ، فرمان دادن به این پین ( IN2 ) مشابه فرمان دادن به ورودی Access Control می باشد .
 
اگر عدد انتخابی در این منو چهار / 4 باشد ، فرمان دادن به این پین ( IN2 ) مشابه فرمان دادن سنسور داخلی ( Inner Sensor ) می باشد .
 
اگر عدد انتخابی در این منو پنج / 5 باشد ، فرمان دادن به این پین ( IN2 ) مشابه فرمان دادن سنسور بیرونی ( Outter Sensor ) می باشد .
 
اگر عدد انتخابی در این منو شش / 6 باشد ، فرمان دادن به این پین ( IN2 ) مشابه فرمان دادن سنسور مادون قرمز ( Beam Sensor ) می باشد .
 
اگر عدد انتخابی در این منو هفت / 7 باشد ، فرمان دادن به این پین ( IN2 ) مشابه فرمان دادن ACCESS CONTROL می باشد . لطفا دقت شود که این فرمان در حالت عادی بسته است ( NC ) .
 
اگر عدد انتخابی در این منو هشت / 8 باشد ، فرمان دادن به این پین ( IN2 ) مشابه فرمان دادن سنسور داخلی می باشد . لطفا دقت شود که این فرمان در حالت عادی بسته است ( NC ) .
 
 
عدد انتخابی نه / 9 رزرو شده است و اعداد ده ( A ) و یازده ( b ) بدون استفاده هستند .
...