درب اتوماتیک شیشه ای لولایی یا سوئینگ

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی(سوئینگ)


درب اتوماتیک لولایی در بازار با نام دیگر درب اتوماتیک سوئینگ نیز شناخته می شود، از ویژگی مهم درب لولایی اینست که می توان آن را روی درب اجرا شده قدیمی نیز نصب و راه اندازی نمود. بنابراین درب اتوماتیک شیشه ای لولایی برای بناهای بازسازی شده بسیار مناسب می باشد زیرا در کاهش هزینه ها موثر است و 
درب اتوماتیک شیشه ای لولایی برای ورودی هایی که عرض کمتری دارند امکان اجرای درب اتوماتیک کشویی نباشد تعبیه می شود. 
مکان های مورد استفاده درب های اتوماتیک شیشه ای سوئینگ، بیمارستانها، درمانگاه ها، ساختمان های مسکونی، مراکز نگهداری معلولین و افراد کم توان، مدارس، سالن های نمایش، بوتیک ها، کنسرت ها و...می باشد.بهتر است بدانید درب اتوماتیک لولایی با باز و بسته شدن به صورت اتوماتیک، سهم بسزایی در کاهش میزان اتلاف انرژی دارد. نکته دیگر در مورد این درب ها این است که با اندک فشاری بر روی بدنه درب، به صورت اتوماتیک باز می شود و در صورت قطع برق، درب به صورت دستی باز و بسته می شود.
 

انواع درب اتوماتیک لولایی

درب برقی لولایی به دو صورت تک لنگه و دو لنگه می باشد که بر روی هر کدام از لت ها یک بازوی الکترو مکانیکی وجود دارد 
درب اتوماتیک لولایی تک لنگه به صورت یکطرفه عمل کرده و در چپ یا راست بازشو آن محدودیتی وجود ندارد
درب اتوماتیک لولایی دو لنگه تنظیمات زیادی دارد به این صورت است که درب ها همزمان به یک طرف باز شوند و یا یک لت در زمان ورود و دیگری در زمان خروج باز و بسته شود و یا تنظیمات دیگری که متناسب با موقعیت محل و یا سلیقه کارفرما می باشد.
درب برقی سوئینگ  برخوردار از سیستم ایمنی ضد برخورد یا آنتی کرش نیز میباشد، به این ترتیب با تشخیص مانع در زمان بسته شدن در جهت مخالف حرکت می کند.
به علاوه این درب ها سازگار با سیستم کنترل تردد و ضد حریق می باشد.